Vänner...

Vänner kommer och vänner går.. Sorgligt men sant, ibland önskar jag vissa kunde stanna för evigt. Fast jag vet nu att de jag hellst av allt vill ha i mitt liv inte alls är bra för mig. Det var nog faktiskt tur att både han och hon försvann.

Tiden vi hade tillsammans var ju fantastisk. Vi hade så trevligt tillsammans och kul! ja riktigt kul ett tag, sen blev de föräldrar och allt ändrades.Det var inte på grund av barnet, nej honom älskade vi alla. Det var andra saker som gjorde att det sprack. Det kom drogen, alkohol och förbjudna känslor in i bilden. Och om någon kommer och försöker få MIN man, då är det tack och hej, även om jag vet att han väljer mig före alla andra så är det inget jag tar. Nej tack o hej blir det då. Men som sagt det är synd för hon har verkligen en stor plats i mitt hjästa fortfarande fast vi inte pratat på hur länge som hellst. Men hon är en bitch så är det bara.


Tre saker jag inte förstår mig på: Lögnare, pedofiler och "offer"
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet Garn, Mickar samt böcker
Tre saker jag gör just nu: Sjunger, skriver detta och lyssnar på musiken
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Bli onödigt rik, gifta mig samt resa långt
Tre saker jag kan: Baka, laga mat och inreda snygg
Tre saker jag inte kan: Skada djur, svetsa samt designa kläder(tyvär!)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: myspace/nocturn
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Designa kläder; sminka proffsigt samt sjunga vackert så det ryser påandras armar
Tre favoriträtter: Kycklingfilè med klyftpotatis samt majsstuvning, Tacos och Pannbiffar

Så där aj, då var det lite till av mig för dagen, hoppas ni haft en trevlig läs stund.
Pussssssissssssar på er alla Bitches ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0