uppvisning :)

Tänkte att jag också skulle visa upp lite grann av vad jag gjort med mina, öhmm handarbeten. Innan ni tittar och dömer ;) ska ni veta att jag har stickat i vad blir det nu då... en månad kanske och att sy har jag precis börjat med, sen har jag ju ingen maskin heller så alla saker blir sydda för hand.

Mössan var den första saken jag stickade, sen kom halsduken(min "man" älskar dom ), sen stickade jag nessicären, efter det sydde jag den rosa nessicären, sen kom julkudden och sist men inte minst min lila "skin" nessicär som snart är klar. Ska snart ta mig i kragen och göra fler kuddar, soffan är ju större än att bara ha en =)
Men det gör ju så ont i fingrarna efter ett tag att sy så jag måste ta någon dags vila så fingrarna får läka =)


Kommentarer
Postat av: Vicky

Hejja systeryster!!! :) :)

Kram

2009-12-03 @ 08:00:34
URL: http://bluewhiskey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0