puss ;)

Hej på er!!

Idag har jag städat. Från topp till tak. Gud va jag önskar att jag hade en hushållerska eller hemhjälp. Tänka att bara sitta med fötterna på fotpallen och vifta runt.. Bara säga, gör si gör så.. Lovley!!

Idag, ja idag ja... en ny dag är det. men det blir det ju tack och lov eller tyvär?
Svårt att säga, beror på dagarna. Just nu vill jag bara ha nya dagar för jag gillar inte alls de som är. Jag gillar inte andras beteende mot mig, mitt beteende mot andra. Gillar inte något faktiskt. Är trött på att behöva be om kärlek hela tiden, det borde ju komma naturligt kan man tycka. Men nej inte här hemma och inte för mig. Är det mitt fel? Är jag så svår att älska, på riktigt alltså? Har det att göra med hur jag ser ut eller har det helt enkelt att göra med hur jag är som människa? Jag vet inte, jag är samma jag alltd varit, typ... men helt plötsligt så är kärleken så svår att få fram. ja jag vet inte jag. Inte lätt när man inte kan få förklarat för sig heller, jag frågar men inget svar kommer.


DAGENS VILL HA:

DAGENS KLÄDSEL:

DAGENS FRISYR: Ja, det står åt alla håll
DAGENS LÅT: Umbrella med Rihanna
DAGENS PLANER: Att be jultomten vara extra snäll mot mig i år ;))
DAGENS SAKNAD: Min underbara bror
DAGENS DUMMASTE: måste nog vara kylan som kommer
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget....
DAGENS DROG:

DAGENS KÖP: Måste fortfarande vara Wii
DAGENS GODIS: Äpple :))
DAGENS HUMÖR: Glad som in i tusan :)) men som vanligt otroligt trött
DAGENS CITAT: Behandla andra som du vill bli behandlad själv

DAGENS ROLIGASTE: Att Diadem skulle vara ett not.. det är ju helt klart hott, hott, hott!!


Det var allt för idag Bitches ;)
Puuuuuuusssssssssssssssssssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0