kiss kiss!!

Jaha så vart ska jag börja idag då?
hmm, jo men det var så här: när jag satt på bussen(ja visst, lite jobbigt..men ibland måste man bara) så var det så dryga ;) killar på bussen. Dom bara visslade och ropade efter mig varje gång jag gick fram för att prata med chaffören..jaha så varför gick jag fram då? hihi, jo men HALLÅ!! det är väl klart att jag går fram när jag får såna reaktioner.. hihi, det är ju underbart att se dom checka in min faboulus body liksom. Men Alltså det får mig att tänka på såna dära stackars fula tjejer som INGEN tittar efter, vadå ingen liksom, suck jag skulle bara dööö...

Men min mysigaste pullan kom till mig idag <3
finns ingen bättre vän än henne, love you honey!

pssst....Foton och liknande kommer komma mer och mer, måste bara få allt och funka i nya lyan först
puuuuuuuuuuuusss på er mina darlingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0