idag....

Hello bitches ;)
Idag ska det handla om bara mig, jag behöver det känner jag!!


Jag känner ibland att jag vill ge upp allt.. vill inte mer, orkar inte mer. Men samtidigt finns där en röst i huvudet som sägr att allt kommer lösa sig på nått vis. Dröm livet vart är det? Vart är mina pengar, mitt fina hus, min alla vänner, mitt naturlig hälsosamma förhållande?? Kan jag ordna det själv? Kanske man kan det, men lite tur på vägen tror jag man behöver också.
Fast å andra sidan så tror jag de flesta har nått som tynger dem i sitt liv, vissa har bara mer och andra har mykcet lättare att dölja det för andra.
Jag hoppas iaf att alla hittar glädje och kärlek, alla är värd det <3

Idag har jag städat hemma av bara den, eller diskat kanske jag ska säga. Diskat upp och om allt så det är fräscht inför allt julstök =)
det kommer bli så bra, det blir alltid julen för mig, kanske för att jag inte låter nått sänka mig den perioden.
nej nu ska jag ta och fortsätta lite grann innan mitt <3 kommer hem med kaffe kaka =)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0