Fredags mys??!!??


Hejsan!
Idag har jag varit i stan och träffat lilla syster. Det var mysigt, men alltså vilka puckon det finns. Satt ett gäng killar vid bordet när vi stod ute och rökte.. faan de glodde ju så ögonen höll på att trilla ur.. *suck*
Att dom alltd ska hålla på så där, som att jag inte har annat för mig liksom.

Ja ja skitsamma. Jag kom hem sen iallafall och upptäckte vissa saker hemma. Alltså jag börjar bli s¨less.. man ska inte ta vad som hellst och itne jag, JAG förstjänar bättre än så, det är bara dagens sanning. Börjar fundera om livet kanske inte är bättre om man bara har sig själv att ta hand om!! Eller vad säger ni.. jävla kartoffel....
Var i vilket fall som hellst till vår pizzeria och vem satt inte där om ortens största nöt med broder sin... å du la... mongon typ liksom... oh herre gud säger jag bara. Har de inget annat för sig än att sitta där syskonen tillsammans varje fredag och dricka öl liksom...*ruskar på huvudet*

Jag har iallafall kommit på idag att vill man ha klass och stil i sitt liv måste man uppföra sig där efter. Så klart att pengar är en stor del av det hela annars är det svårt att passa in, men man måste också ha fallenhet för det. det är inte vilke nslusk som hellst som kan komma in på fina resturangen och beställa sin mat hur rik han/hon än är.. Nej man måste kunna klä sig bra, matchande med event och sen måste man ju kunna ha riktiga samtal, inte bara prata om väder typ. Och man måste ha ett bra bordskick, så viktigt.
Ja ja jag vet..alla har inte så lätt för sånt där men hallå, då kanske man borde stanna hemma eller gå på lite inskolningar till det fina livet. Ja jag är en av dom som skulle behöva det. man kan aldrig lära sig för mycket anser jag. Även fast jag är ganska kvicktänkt, men allt kan man inte gissa sig till faktiskt.
idag tänker jag tilloch med vara snäll, tänker in bad moutha någon eller nått förutom det lilla i början.
Är så fruktansvärt trött att jag orkar inte. Har varit vaken i flera dagar känns det som men samtidigt sovit som en björn...hmm hur går det ihop? ja ni säg det...

Men jag har iallafall tänkt mycket på framtida livet och försökt lista ut vissa saker. vissa kommer jag fram till bra saker men vid vissa ställen fastnar jag totalt... men det löser sig väl det med.
ha en underbar fredag och mys med era nära o kära, man vet aldrig vad som händer med dom...

Pussssssssssssssssssssssissar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0