en bit till.....

Av hjärtat som lossnat. Undrar hur många bitar hjärtat kan ha egentligen?? någon som vet?
Hur många gånger ska man stå ut med saker man inte vill? Är det jag som är så jävla dum som utsätter mig för detta hela tiden? Är det kärlek? Jag vill iallafall tro att jag älskar, det är därför jag försöker undvika att ta åt mig av detta, men det gör jag ändå....Varför utsätter jag mig för allt, att jag inte kan fatta.. vilket jävla pucko.. Är jag värd noll eller gör jag mig själv värd inget...
Är det bara de smala, fina som förtjänar att älskas oavsett? är det bara ni som kan vara den flickvän/sambo/fru en man behöver? Jag försöker allt vad ajg kan men inget funkar. Alltid verkar jag göra nått fel, för alltid hittar jag saker som säger det till mig...
ja vad ska man göra...

Var på Revy idag. Den var ganska rolig vissa bitar men jag har inte mycket övers för sex komedi liksom, inte min grej. Men dom var väldigt duktiga måste jag säga.
Det var kul på ett vis att komma hemifrån samtidigt som det som vanligt är ett misstag... är jag hemma kan inget hända...

puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tod ist das, was ich will. Hoffnung, Tod findet mich, NOW!

2009-11-22 @ 22:40:10
Postat av: Anonym

Kein Live-Leben jetzt!

2009-11-23 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0