Dagens: lär känna mig!!


Beskriv din stil med 3 ord. Egen, Casuall, halvsexigt
Vad innebär mode för dig? Att man vågar stå för sig själv inte ha som en självklarhet att man "måste" klä sig som alla andra.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Oj, ja jag gillar Bubbelroom, Josefsoons josefin, Gina Tricot, och många många fler. Vissa utlänska.
Shoppar du second hand? JA det gör jag, man kan hitta på många retro saker där. Speciellt "gammal" inredning. Lovley
Vilken är din favoritdesigner? Svårt val, favvo..hmm... Stella Mc Cartney har bra stil
Vad är din favorit i höst? Lång stickad kofta med skön sjal
Hur mycket shoppar du för i månaden? hmm... ja det är väldigt olika men visst brukar det hamna mellan 2000-3000:-
Dyraste plagget respektive billigaste? Billigaste är ett basic vitt linne jag fyndade på rea för 19:-, det dyraste måste vara min mocka jacka från London.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Oh ännu mer får jag hoppas.
Brukar du tröstshoppa? Ja det händer väl allt för ofta
Högklackat eller lågklackat? Fick jag välja högklackat, men min kropp säger lågklackat
Vilken är din drömväska? Oh det finns en, på en butik inne i stan, vet ej märke men den kostar 3000:-
Vilket blir ditt nästa köp? Nya vinter stövlar
Vilka är dina stilikoner? Jag tycker Sarah jessica Parker alltid är snygg, sen gillar jag Jennifer Anistons stil liite sådär samt Rachel Ray
Favoritplagg just nu? Vit långskjorta
Favoritaccessoarer? Diadem i massor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0