Banta eller inte?!?

.. Ser inte denna inbjudande ut?? sommrig och god.
Men vad innehåller den egentligen?? Ja inte är det väl gott. Men visst hjälper det att dricka dessa och man går ner i vikt, snabbt OM man bara dricker dessa i veckor. men sen när kilona rasar och man känner sig nöjd, då äter man igen... mm vad gott med mat, vipps så har man gått upp mer än vad man gick ner.. då är frågan vill man gå från sin nuvarande övervikt till detta : ... inte skulle jag vilja det iaf, då stannar jag ju heldre som bilden till vänster. Inte alls som det till höger. Nej bort med fett. Och så finns det så mycket att välja mellan ju, Lepigen, H-O-P-E, vitalslim och många många fler. Bara skit anser jag.
Som vissssa som mäter, kollar minsta kilo på vågen flera gånger om dagen. Räknar alla dessa kalorier och allt vad det kan vara... men visst vill man ikke ha dessa ben?? med alla dessa celuliter och fett daller... hua*jag spyyyr*
men kan man då göra nått åt det om man har denna kropps form? Ja absolut, ät rätt och motionera som fan, då behövs inga piller alls, lev ett hälsossamt liv. Men framför allt så om man inte har tid eller orkar träna och gillar att äta allt... ja men då är det bara att se till och få Efedrin... kanon att banta på.!!
Men alla håller inte med om det(långt ifrån) men jag är för dom. Alla piller som är rena substanser kan ju inte vara dåliga eller hur?? Rätta mig gärna om ni tycker jag har fel men jag har svårt att se hur ni skall kunna övertyga mig med ert argument, då ska det vara jävligt bra...

Sleep tight bitches ;)
pusssssssssssssssssssisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0