This is me =)

Dagen lär känna mig lite grann 2 =)

Vilken svordom använder du mest?
Men va fan i helvetet
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har ingen
Var köper du dina matvaror ifrån? Olika, Willys, Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på hur jag ser ut för dagen(skratt)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny dator
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jaa
När var senast någon stötte på dig? Ja du, det vet jag inte
Vad åt du till middag senast? Pyttipanna
Kan du vissla? yes
Tittade du på tecknat när du var liten? absolut
Äger du några popband t-shirts?
nope
När flög du senast? Aldrig flugit
Pratar du några andra språk? ja Engelska, lite tyska
Har du gråtit offentligt? tveksamt
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? yes!
Vad har du med dig in på bion? coca cola o popcorn
Vad har du för väder? Rusk och kallt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte gått klart det
När sov du senast på golvet? hahaha aldrig
Vilken är din favorit drink? Kaffe med mjölk i
Gillar du din boendesituation?
ja jag älskar mitt hem
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? ja jag fungerar ju så det är olika, mellan 4-10
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej inte speciellt
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja verkligen, jag var klassens pratkvarn
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 26
Tror du på liv på andra planeter? Ja det gör jag defenitivt
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ge upp
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej aldrig i livet
Tycker du om att krama folk? jaa
Äger du en digitalkamera? japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen tror jag, eller jo melanie C i ungdomen ;)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jaa
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? beror på dag och tillfälle
Tre saker du alltid har med dig? Telefonen, ciggaretterna och mitt hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0