Suck, igen

Idag är inte en bra dag. Fy fan alltså...
Lördag: julbord på Axmarbrygga med hjärtat, mamma och "pappa". Det var jätte trevligt och mysig som tusan. God mat, myyycket mat och massa efterrätt, lovley.
Söndag: Mat med hjärtat, svärfar, svägerskan och bonus dottern, god mat, trevligt sällskap och några skratt. Låter som en bra helg eller hur? Ja det har den varit, så mysig och fylld av kärlek men jag mår inte alls bra nu. Det kom nu på kvällen, sa bara pang...
Depressionkänslorna bara väller fram och jag håller mig för att inte gråta och gråta..
Jag är så jävla arg och besviken på mig själv, som låtit mig falla så här långt ner, att låta sig själv bli så motbjudande, äcklig och ja allt som är..
Ja jag vet inte mer vad jag ska säga...

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0