Pälsarnas tid...

VACKER SYN??? SLÄNG PÄLSARNA!!!!!!!!!!
Finns det nått värre? Jag kan inte ens tänka mig att köpa en liten mössa i djur skinn..
Förra hösten köpte jag mig en ny, (fusk)pälsjacka. Har inte kunnat använda den en ända gång, den bara hänger där. Jag kan inte komma mig för att slänga den heller.. Det är lite symboliska för mig. Ja jag vet vad ni tänker: men är hon skruvad eller?? Päls som är sååå inne och sååå snyggt, hihi typ.. MEN tänk på alla djur som lider bara för en ända jävla jackas skull. Snyggt kan man klä sig utan päls. Jag hoppas verkligen att det itne finns en ända människa som har ett eget djur hemma som äger päls, tänk om det var er lilla söta Angora katt eller liknande som blev dödade enbart för att kunna pryda an bimbos huvud... Nej fyyy fan säger jag bara.
Egoistiska, kalla jävla idioter är vad ni är. Ja jag säger det rätt ut och står för det, ALLA som använder päls är dumma ihivudet, det spelar ingen roll om det är Kissie, Kenza, Josefin, Blondinbella, eller vem faan som hellst. ett skott i nacken ger jag er.

HÄR HÖR NI HEMMA ERA JÄVLAR!!!

Idag skickar jag inga pussar heller.
Idag säger jag so long all bitches.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: tack så mkt :)

2009-11-09 @ 23:05:41
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Godmorgon! ♥

Hur mår du idag?



Jättesöt blogg, för övrigt! (:

2009-11-10 @ 09:40:14
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: simone

Det är förjäävligt. Jag kommer aldrig böra äkta päls, aldrig tycka att de tär ok. Det finns inte, det är bara ren ondska som beter sig så!

2009-11-10 @ 11:19:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0