måndag.. =


PANNKAKSDAG!! =))
åh vad jag älskar pannaka, så gott.

Idag var jag till läkaren igen. Det gick ganska bra fast lite skäll fick jag. Måste göra mer, röra på mig mer och vara mer social. Ut och hitta på saker, inte gömma mig inne. Han har väl rätt antar jag:)

Ja så var jag på biblan idag en stund, lånade en tyskspråkkurs som jag inte får att fungera. Skivan är väldigt repig.Inte bra. Men jag hoppas jag kan lösa det, så ska jag ut och resa sen, =)
Börjar med tyska och fortsätter senare, men vad vet jag inte än. Spanska kanske.
Inatt drömde jag om ett sånt vackert hus! ja mitt drömhem alltså. Jag har hittat en bild på google som ser ungefär lika ut, inte exakt dock.
... så jävla vackert! Men jag vill inte ens fundera på vad det kostar att ha ett hem som det där. Men ändå, tänka att ha allt man behöver hemma. gym, pool, solmöjligheter, plats för mycket hemma partyn o bjudningar. Inga problem för hur många ungar man ska ha för plats finns det garanterat. Plus att hade jag råd att ha detta hem, hade jag mycket pengar då skulle jag ha råd med min drömkropp, min drömhund och antagligen mitt drömliv. Men det är ju allt det är drömmar, det vet jag. Men det gör ju ingen skada att tänka sig bort ibland.

Jag känner att jag saknar min bror så väldigt, ändå kan jag inte ta mig för att ringa honom. Han sitter och vad jag hoppas är att han vill jag ska ringa, jag kan inte han men ändå är det nått som tar emot. jag vet inte om det är att jag är rädd att han ska vara sur/arg på mig eller att vi ska vara tysta för vi inget har att säga.. Jag vill ju att han ska veta hur mycket jag saknar och älskar honom. Jag måste ringa någon dag!! Ja, skärp dig nu, ring!!

Och vad trött jag är på detta väder nu då. Jag vill ha snö, mycket snö. Jag vill ha JUL!!!
Ha det bäst i kväll!!
pusssssssss på er <3 <3

Kommentarer
Postat av: Emma

awwww tack ska du ha :*

hihi--_--



alllt bra?

2009-11-16 @ 22:37:09
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0