längtan till jul



Sitter här hemma, tittar runt på allt pynt och bara längtar efter snön. Längtar efter julen och all dess härlighet. Det är så mysigt, att gå runt på stan och titta i alla skyltfönster, att kika runt på alla ljusslingor och se barnen som ler och väntar på julen och tomten. Ja jag hoppas tomten kommer till mig med ;)
Bakat har jag gjort redan, itne allt, saknas pepparkakor, gräddcola, knäck o ischoklad annars har jag bakat allt.
Det är skönt att ha det gjort men samtidigt tråkigt att behöva vänta på skinkan, finns inget mer att göra nu än att vänta.... Klapparna köpta och inslagna.
puuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0