Tänk om...bara om....


VS VEM VINNER? VAR ÄRLIGA!! jag vet vem jag korar till vinnare!!

Jaha så hur är det egentligen. Är det tillåtet för alla tjockisar att leva livet lika lyckligt och glatt som, alla smala snygga brudar? Får en tjockis gå på stan i alla de snygga modekläder som finns även om det inte passar figuren egentligen? Jag är tvekande inför denna fråga. Jag tycker på ett vis att: självklart ska dom få ha alla de snygga kläder som finns, klä sig sexigt och synas så som alla andra och njuta av uppmärksamheten(om de får någon)
MEN Å andra sidan tycker jag det är otroligt äckligt och avtändande att se en tjockis, vare sig det är på stan, i tv eller i spegeln.. ja ni läste rätt spegeln..!! *suck*
Alltså det är inte så att jag inte tycker fetton sak få ha lika rätt till kärlek om man kan säga så.. Alla har rätt till kärlek och alla förtjänar kärlek så är det bara utan att fundera, me ndet jag tänker på är: kan en "annorlunda" verkligen njuta av livet lika som en annan? Kan hon verkligen vara lycklig över att sin man älskar henne för den hon är? att hon DUGER som hon är? Borde han inte vara tokig i henne och avguda henne isåfall hur hon än ser ut? Jag tror faktiskt inte det fungerar så... bara lite tankar... tänk om....bara om....

pussssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: jossan

you go girl!!

älskar någon som står för sina åsikter

2009-11-04 @ 00:08:57

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0