Stipendium!!!


Idag har jag fått höra att min mamma vunnit  ungdomsmusik stependium. jag är så stolt, hon blev nominerad av sin chef på Rockskolan där hon har grupper och lär barn och ungdommar ja även de vuxna som vill att sjunga och så. Visst är det väl lite häftigt, ja jag tycker det. 

Där har ni mig, trött som få. Men jag har väl lite mig själv att skylla. Jag har skapat mig ovanor att vara vaken hela nätter och lägga mig runt 4-5 och sen ligger jag till allt mellan 11-13.00. Det är inte bra, jag ska försöka ändra på det nu snart(hoppas jag)
Ja idag får jag hem en symaskin jag ska låna ett tag, ska ta och sy lite grann. ja iaf försöka så gott jag kan. Har aldrig hållit på med sånt men det är ju kul så varför skulle inte jag kunna....

Åhhh vad jag längtar till JUL, det är min favvor tid på hela året faktiskt. Allt är så underbart. Jag önskar mig en liten blygsam systemkamera(blygsam,hehe =P) fast det vet ajg ju att såna gåvor är aldeles för dyra, om inte någon rik vänlig själ kommer och hjälper mig =) man kan ju drömma iaf.
Men det är så fint med allt, snö, jul pynt, gran god mat, alla är glada  och umgås. Ja det brukar inte finnas nått som kan sänka mig på julafton, inte dagen före heller. i just LOOOVE IT!! <3 <3 <3
MYYYYYYYYYS!! =))))))
Hoppas det är bra med alla er där ute <3
puuuuuuuuuuuus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0