MIN Misse :((



Ser ni min stackars misse. <3
Har varit till vetrinären med henne idag. Hon måste ha slagits med någon annan katt eller nått. Jätte infektion har hon iaf och ska äta medicin nu ett tag, hoppas hon blir bra efter det <3
Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina katter, jag är en riktigt katt tjej jag.

jaja idag var ajg på stan ett tag och köpte lite spel och så. alltså ibland fattar jag itne vad det är för fel på folk. Hur vissa ser ut. Alltså visst jag är helt för att alla har olika stil, men om man har knall rötthår, knall lila byxor, neon grön tröja och en gul jacka, då ahr det gått liiiiite för långt tycker jag, ursäkta med*ASG*
Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. Min kille lika så, och han är ändå den "snällaste" av oss så att säga.
Ja när vi skulle hoppa på bussen(ja vi åker buss, tänk på miljööön), så var det så otroligt mycket folk, vi hade fått trängast o stått 4 mil det ville jag INTE, avgörandet kom när han som stod framför lyfte på armen eller nått, fyyy fan vilken lukt. Då vände jag och gick ur bussen och tog en kaffe mocha istället. mums.

Ja ja nog pratat om det nu. fick veta en sån kul sak idag men det kan jag ikke berätta om. ni får veta det senare. men det är häftigt iaf tycker jag :))

Nu borde jag sova, ska upp och ta hand om lilla skruttan i morgon(hästen)
Men det är så mysigt så om jag är lite trött gör inget, vaknar till när jag kommer dit =))

Nu ska jag iaf gå och ta mig min sista kopp kaffe för kvällen, blir mycket av det, kanske därförjag inte sover =P

Ha det bäst <3 <3
puss på er

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

hihi, åh vad roligt att höra :D

Ja, den är riktigt höstig och mysig. Men kall på något sätt tycker jag!

2009-11-12 @ 10:52:01
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Bluewhiskey

Usch.. Stackars kissen :/

Men ny blogg igen?? Herregud jag har haft trosor längre än.. Nej förresten det har jag ändå inte blurk



Puss <3

2009-11-12 @ 18:44:49
URL: http://bluewhiskey.blogg.se/
Postat av: stella

Åhh!! stackars katt! hoppas allt blir bra.

Kramiizar//nstellaBella

2009-11-15 @ 11:45:48
URL: http://stellanotou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0