Lite "lär känna mig"



Hur bor du: I villa med sambo och katter
Brukar du komma i tid: Alltid!
Hur lång är du: 168
Kan du laga mat: Yes that i can do
Vad jobbar du med/pluggar du: Inget, sköter hemmet
Vad har du på dig just nu: Morgon/kvällsrock
Har du någon fobi: Ensamhet, spindlar och höjder
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag
Vilket är ditt senaste inköp: Blekning (håret)
Din favoritdryck på morgonen: KAFFE
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: mitt eget hjärta
Vem snackade du med senast: Med Min sambo
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kall coca cola
Alkoholhaltig favoritdricka: vanila sky
När gjorde du senast något riktigt dumt: två dagar sedan
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ljuga
Någon jag stör mig på: lögnare o översittare
Intressen: Hästar, blogga, sjunga, spela, vänner
senaste person du kramade: min sambo
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig:mamma
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: ja i framtiden antar jag
Längtar du till din nästa födelsedag: oh yes
Har rakat dina ben någon gång: absolutly
Är du sugen på något nu: japp*ler*
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:hmmm ja kanske 10?
Använder du hudkräm: nja, ibland
Attraheras du av män med skägg: nope
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv
Brukar du baka: Ja jag bakar, speciellt mycket till jul
Röstade du i det senaste valet: Yes
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Inte ett dugg!!
Vilken låt lyssnade du senast på: min skam
Har någon annan sovit i din säng inatt: japp min sambo(det är väl vår säng ;)
Vad tycker du är äckligt: Snor
Har du pengar på mobilen: alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:(MAN KAN TROSTS BILDEN)

Namn:
Detta är jag o spara mig!

E-postadress: (hålls hemlig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0